Blog Arşivi

18 Mayıs 2019 Cumartesi

Menzil Köyünde Mustafa Dursun

Menzil Köyünde

Bir sevda seli var Menzil köyünde
Damlalar köpürmüş Allah yolunda
Ne seyyidler gördüm bu zirvelerde
Durup baka kaldım Menzil köyünde

Dağlar taşlar sevdasından kavrulur
Seher vakti gül kokusu savrulur
Göz nereye baksa Şeyhimi görür
Ne feyizler aldım Menzil köyünde

Bir dergah içinde sayısız insan
Ne yüzleri benzer ne dilde lisan 
Olmuşlar tek yürek tek bedende can
Ne sofiler gördüm Menzil köyünde

Kalplerde yanıyor har ile duman
Dillerde bir soru vuslat ne zaman
Cehennem söndürür böyle bir iman
Aşk ne imiş gördüm Menzil köyünde

Kimi baharında görmemiş yazı
Kiminin Sultana geçiyor nazı
Kılınır merkadda veda namazı
Ağlayarak geldim Menzil köyünden

İçtim dergahında sıcak çorbalar
Yiyen şifa bulur nice hastalar
Gelin bu Menzile görün neler var
Şifa bulup geldim Menzil köyünden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder