Blog Arşivi

24 Mayıs 2019 Cuma

Ona Bağlandım Ömer Tolga

Ona Bağlandım

Varalım dergaha olalım turab
Ayırma bizleri dostundan Ya Rab
Ayrı düşenlerin halleri harap
Ayırma bizleri dostundan Ya Rab

Şeyhim pirim Gavsi sani Efendim
Gidemem gayrıya bağlandı bendim
Bir gönlüm var onu Seydama verdim
Gidemem gayrıya bağlandı bendim

Bahçende bir bülbül olsam Efendim
Sevemem gayrıyı bir seni sevdim
Kokladığın gülün olsam Efendim
Gidemem gayrıya bağlandı bendim

Varayım dergaha olam bülbülü
Gönüller bağının gülüsün gülü
Mevlam uzun etsin senin ömrünü
Gönüller bağının gülüsün gülü

Sana geldim elim verdim Efendim
Kirlenen nefsime nursun müjdecim
Aşka yandır ümidimsin sen benim
Gidemem gayrıya bağlandı bendim

Kurban olurum ben yoluna Efendim
Bir nazar kıl maksuduma ereyim
Bunca günahımla yanar yüreğim
Gidemem gayrıya bağlandı bendim

Şeyhim pirim Gavsi sani Efendim
Gidemem gayrıya bağlandı bendim
Bir gönlüm var onu Seydama verdim
Gidemem gayrıya bağlandı bendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder