Blog Arşivi

15 Mayıs 2019 Çarşamba

Öyle Özledim Ki Mehmet Yılmaz

Öyle Özledim Ki

Bilmem özlemimi nasıl anlatsam
Bir derdin üstüne binbir dert katsam
Yolumu Menzile doğru uzatsam
Öyle özledim ki Seyda Sultanı

Seyda Sultan Seyyid Abdulbakidir
Bu dertli gönlümün aşkı şevkidir
O heybetli hali gözümde tüter
Gönül hasretiyle mecnun gibidir

Dağa nazar etse kül olur biter
Götürün Seydama bu hasret yeter
Bu ayrılık abna ölümden beter
Öyle özledim ki Seyda Sultanı

Onun hasretiyle içim yanıyor
Bu dermansız yaram yine kanıyor
Baksam uzaklara göz bulanıyor
Öyle özledim ki Seyda Sultanı

Uzat ellerini Seyda Sultana
Ver elini canlara can katana
Kurban olam Seydamı yaratana
Öyle özledim ki Seyda Sultanı

Seyda Sultan derler ne çok severler
Gidipte Menzile seyran ederler
Zamanın Gavsıdır Ona giderler
Öyle özledim ki Seyda Sultanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder