Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Özledim Gökhan Korkmaz

Özledim

Bir hasret ateşi yaktı canımı
Yana yana ben Seydamı özledim
Dünya bana zindan dertlerim azdı
Şifa Rabbim ben Gavsımı özledim

Ağarmış sakallı dualı eller
Gece teheccüdde bükülen beller
Onun usulünce tevhidli diller
Dua edin ben Gavsımı özledim

Mescidi kıbleteyn cenneti beka
Seba mesacid ve mescidi küba
Uhudun gül seyyidi şüheda
Dua edin ben Gavsımı özledim

Şifa sahibine gitsin dilekler
Secdeye kapansın arşlar felekler
Yerdeki canlılar gökte melekler
Dua edin ben Gavsımı özledim

Onun blunduğu namaz safları
Duasıyla almış Haktan afları
Onunla yapılan tavaf şaftları
Dua edin ben Gavsımı özledim

Yolumu kesmeyin düzler yokuşlar
Engeli kaldırın baharlar kışlar
Zikir ehli insanlar ve kuşlar
Dua edin ben Gavsımı özledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder