Blog Arşivi

29 Mayıs 2019 Çarşamba

Özledim Hasan Kılıçatan

Özledim

Dün gece uyandım vakti seherde
Pencerem açılmış sallanır perde
Kokusu duyulur en ücra yerde
Vallahi özledim Sultanım seni
Billahi özledim Sultanım seni

Lütfet çağır beni sana geleyim
Gelipte yanında canım vereyim
Ravzayı pakine yüzüm süreyim
Vallahi özledim Sultanım seni
Billahi özledim Sultanım seni

Özledim özledim
Vallahi özledim
Sultanım seni
Billahi özledim
Sultanım seni

Ruhum bir volkandır hasretle yanar
İçimde bir yara durmadan kanar
İsmin anıldıkça hasretim artar
Vallahi özledim Sultanım seni
Billahi özledim Sultanım seni

Lütfet çağır beni sana geleyim
Gelipte yanında canım vereyim
Ravzayı pakine yüzüm süreyim
Vallahi özledim Sultanım seni
Billahi özledim Sultanım seni

Özledim özledim
Vallahi özledim
Sultanım seni
Billahi özledim
Sultanım seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder