Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Özledim Rasulü Geylani

Özledim Rasulü

Nasib etse Mevlam düş ile görsem 
O nurlu cemali birkez seyretsem
Habibim diyerek murada ersem
Özledim Rasulü can Efendimi

Özledim Rasulü can Efendimi
Özledim Rasulü can Efendimi

Kafile gider yine Medineye
Yaralar açılır garip gönlüme
Hasret kaldım kainatın gülüne
Özledim Rasulü can Efendimi

Özledim Rasulü can Efendimi
Özledim Rasulü can Efendimi

Gidenler Rasule nurlu Ravzaya
Gül kokusun alırlar doya doya
Salat selam Muhammed Mustafaya
Özledim Rasulü can Efendimi

Özledim Rasulü can Efendimi
Özledim Rasulü can Efendimi

Canım feda olsun onun yoluna
Alemler var oldu onun uğruna
Ondan meded ister bütün Enbiya
Özledim Rasulü can Efendimi

Özledim Rasulü can Efendimi
Özledim Rasulü can Efendimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder