Blog Arşivi

29 Mayıs 2019 Çarşamba

Özür Dilerim İbrahim Tan

Özür Dilerim

Sana layık olamadım utanıyorum
Kaybettim kendimi bulamıyorum
Perişanım kapındayım affet Allahım
Tut şimdi ellerimden yalvarıyorum

Günahlarımı yüklendim affına geldim
Merhametine sığındım kapına geldim
Sen affetmeyi seversin
Affedermisin

Ne yaşamışım ne de ölmüşüm
Görmemişim ne de körmüşüm
Ömrümü boş yere harcamışım

Titriyor duada ellerim
Ağlıyorum günahkar gözlerim
Özür dilerim affedermisin

Sana geldim günahlarım affet Allahım
Kabul et sen dualarım sana muhtacım
Paramparça darmadağın tüm duygularım
Terketsen kahrolurum sensiz Allahım

Günahlarımı yüklendim affına geldim
Merhametine sığındım kapına geldim
Sen affetmeyi seversin
Affedermisin

Ne yaşamışım ne de ölmüşüm
Görmemişim ne de körmüşüm
Ömrümü boş yere harcamışım

Titriyor duada ellerim
Ağlıyorum günahkar gözlerim
Özür dilerim affedermisin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder