Blog Arşivi

24 Mayıs 2019 Cuma

Rahman Allah Ramazan Sarı

Rahman Allah

Ben aciz bir divaneyim
Günahkarım biçareyim
Baştan ayağa yareyim
Affet beni Allahım

Cürmüm çoktur günahkarım
Ağlamaktır benim karım
Geldim sana tövbekarım
Affeyle beni Allahım

Aman Allah Sultan Allah
Cümle derde derman Allah
Rahim Allah Rahman Allah
Ya Kerim Allah

Battım günah batağına
Düştüm şeytan tuzağına
Yatmadan mevt yatağına
Affet beni Allahım

Cürmüm çoktur günahkarım
Ağlamaktır benim karım
Geldim sana tövbekarım
Affeyle beni Allahım

Aman Allah Sultan Allah
Cümle derde derman Allah
Rahim Allah Rahman Allah
Ya Kerim Allah

Çok pişmanım günahıma
Derman ver gönül ahıma
Rahmeyle garip kuluna
Affet beni Allahım

Cürmüm çoktur günahkarım
Ağlamaktır benim karım
Geldim sana tövbekarım
Affeyle beni Allahım

Aman Allah Sultan Allah
Cümle derde derman Allah
Rahim Allah Rahman Allah
Ya Kerim Allah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder