Blog Arşivi

29 Mayıs 2019 Çarşamba

Rahmet Eyle Hafız Osman Akyol

Rahmet Eyle

Gözüm yok dünyanın saltanatında
Hesaplar verilir hakkın katında
Yalnız başıma toprak altında
Halim ne olacak düşünüyorum

Rahmet eyle Rahmet eyle Rahmet eyle
Ya Rab Rahmet eyle Ya Rab Rahmet eyle

Faninin sunduğu geçici lezzet
Bütün dertlerini Allah’a arz et
Kendini kabre konulmuş farzet
Aldırmayan kula şaşıyorum

Rahmet eyle Rahmet eyle Rahmet eyle
Ya Rab Rahmet eyle Ya Rab Rahmet eyle

Bütün canlar huzuruna varınca
Tedirginlik bedenimi sarınca
Verdiği ömrü bana sorunca
Gözümden kanlı yaş döküyorum

Rahmet eyle Rahmet eyle Rahmet eyle
Ya Rab Rahmet eyle Ya Rab Rahmet eyle

Mevlam kullarına peygamber saldı
Nefsine uyanlar gaflete daldı
Kazandığım mallar dünyada kaldı
Tek bir kefen ile taşınıyorum

Rahmet eyle Rahmet eyle Rahmet eyle
Ya Rab Rahmet eyle Ya Rab Rahmet eyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder