Blog Arşivi

15 Mayıs 2019 Çarşamba

Rasule Hasret Mehmet Üzüm

Rasule Hasret

Gözümüzün nurusun ey sevgili yar
Sana tabi olan olur bahtiyar
Eyleyim dünyayı ben terki diyar
Ahirette sana kavuşayım ben

Kavuşayım ben kavuşayım ben
Nur Muhammed sana kavuşayım ben

İnandım iman ettim Rabbime
Aşk ile tutuldum Peygamberime
Arzum kavuşmaktır yüce Habibe
Yeşil sancağın altında kavuşayım ben

Kavuşayım ben kavuşayım ben
Nur Muhammed sana kavuşayım ben

Cana candır can Muhammed Mustafa
Düşümde görseydim nolur bir defa
Miracında Hakkı gören Mahmuda
Ebedi alemde kavuşayım ben

Kavuşayım ben kavuşayım ben
Nur Muhammed sana kavuşayım ben

Yetimler güzeli ne çok sevildin
Sayfa sayfa kitap kitap övüldün
Onsekizbin alemin kalbine doldun
Işığının halesinde kavrulayım ben

Kavuşayım ben kavuşayım ben
Nur Muhammed sana kavuşayım ben

Rasulullaha hasret yanıyor kalbim
Bizi Habibine bağışla Rabbim
Cennetinden cemalini görelim
O güzeller güzeline kavuşayım ben

Kavuşayım ben kavuşayım ben
Nur Muhammed sana kavuşayım ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder