Blog Arşivi

27 Mayıs 2019 Pazartesi

Seni İsterim Sedat Uçan

Seni İsterim

Güneşim doğmuyor her yer karanlık
Tenimden canımı alır ayrılık
İstemem ne dünya ne de dünyalık
Özledim ben Seni Ya Rasulallah

Yağmurun toprağa hasreti gibi
Yavrunun anaya özlemi gibi
Bülbüllerin güle sevdası gibi
Özledim ben Seni Ya Rasulallah
Ya Habiballah
Ya Nebiallah
Ya Şefiallah
Ya Habiballah
Ya Rasulallah

Aşamam yolları mecalim bitti
Bu özlem, bu hasret canıma yetti
Hem Yunus hem Yusuf hem mecnun etti
Özledim ben Seni Ya Rasulallah
Ya Habiballah
Ya Nebiallah
Ya Şefiallah
Ya Rasulallah.

Bir fidan misali boynum bükülür
Yokluğunda gözden yaşlar dökülür
Aşıklara arzuhali sorulur
Özledim ben Seni Ya Rasulallah

Yağmurun toprağa hasreti gibi
Yavrunun anaya özlemi gibi
Bülbüllerin güle sevdası gibi
Özledim ben Seni Ya Rasulallah
Ya Habiballah
Ya Nebiallah
Ya Şefiallah
Ya Habiballah
Ya Rasulallah

Aşamam yolları mecalim bitti
Bu özlem, bu hasret canıma yetti
Hem Yunus hem Yusuf hem mecnun etti
Özledim ben Seni Ya Rasulallah
Ya Habiballah
Ya Nebiallah
Ya Şefiallah
Ya Rasulallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder