Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Seydam Garip Bekir

Seydam

Nefse zincir takamam 
Paslı kalbi yakamam

   Sen bana bakar iken 
   Niçin sana bakamam
   Seydam Seydam 
   Seydam Seydam

Gönüller dağlanıyor
Yürekten ağlanıyor

   Seni gördüğüm zaman 
   Ellerim bağlanıyor
   Seydam Seydam
   Seydam Seydam

Ben sensiz ne ederim
Yanlış yola giderim

   Seni gördüğüm zaman 
   Kalpten bayram ederim
   Seydam Seydam
   Seydam Seydam

Sofiler hallanıyor
Git gide bağlanıyor

   İki kelam edince
   Dillerim ballanıyor
   Seydam Seydam
   Seydam Seydam

Kalbimden düştüm derde
Bana dünyalık perde

   Sen Allah'ın sırrısın
   Gezersin gökte yerde
   Seydam Seydam
   Seydam Seydam

Benim yoktur sırlarım
Bitmiyor satırlarım

   Seni gördüğüm zaman
   Allah'ı hatırlarım
   Seydam Seydam
   Seydam Seydam

Olmasın tahtım tacım
Terk etsin kardeş bacım

   Yeterki sen bırakma 
   Ben sana çok muhtacım
   Seydam Seydam 
   Seydam Seydam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder