Blog Arşivi

24 Mayıs 2019 Cuma

Seydam Salih Arslan

Seydam

Aşığım Seydam cananım Sensin
Köleyim Seydam Efendim Sensin
Günahkar kulum fani dünyada
Dertliyim Seydam dermanım Sensin

Firakın ağlatır visal güldürür
Hasretin herdem beni öldürür
Yüzün ay gibi gülü andırır
Seninleyim Seydam tesellim Sensin

Aşkınla yandım gönlüm kan ağlar
Şahid olsun bana şu yüce dağlar
Sevdan ateş gibi yüreğim dağlar
Aşığım Seydam cananım Sensin

Nice günler gördüm Senden habersiz
Zevku sefa sürdüm Senden habersiz
Günahları ördüm Senden habersiz
Kölenim Seydam dermanım Sensin

Dergahına geldim oldum huzurlu
Gecelerim mutlu sabahım nurlu
Kalbim ferahlattın gönlüm sürurlu
Fedayım Seydam Sultanım Sensin

Sürmelidir sana bunu söyleyen
Dergahına gelip medet dileyen
Nur yüzündür beni ferah eyleyen
Aşığım Seydam cananım Sensin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder