Blog Arşivi

28 Mayıs 2019 Salı

Şeyhim Abdulbaki Feyzullah Koç

Şeyhim Abdulbaki k.s.

Şeyhim Abdulbaki giyer beyazı
Nur gibi parlıyor elleri yüzü
Aslını sorarsan Muhammed Nebi
Ben Şeyhime hayran kurban olayım

Dizilmiş sofiler adabda durur
Sultanın nazarı kalplere vurur
Derdini söyleyen dermanın bulur
Ben Şeyhime hayran kurban olayım

Şeyhim Abdulbaki giyer maviyi
Himmeti doldurur arzı semayı
Kalbimin üstünden kaldır karayı
Ben Şeyhime hayran kurban olayım

Şeyhim Abdulbaki giyer siyahı
Heran nefesleri nurlu nazarı
Şahı merdan derler kalpler cilası
Ben Şeyhime hayran kurban olayım

Şeyhim Abdulbaki giyer elayı
Kim kaldırır bunca başu belayı
Gönüller lokmanı kalpler cilası
Ben Şeyhime hayran kurban olayım

Şeyhim Abdulbaki sarar sarığı
Havuzunda olsam sofi balığı
Gönüllerin nazı kalbimin bağı
Ben Şeyhime hayran kurban olayım

Şeyhim Abdulbaki giyer yeşili
Dünyada bulunmaz Gavsımın eşi
Gönüller Sultanı kalpler fermanı
Ben Şeyhime hayran kurban olayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder