Blog Arşivi

31 Mayıs 2019 Cuma

Sözüm Var Umut Mürare

Sözüm Var

Bir kara hançer saplanmış bağrıma
Çok yara almış düşmüşüm toprağa
Bin defa öldüm boyandım al kana
Bir değil bin doğarım
Bin defa öldüm boyandım al kana
Bitmez ki bu sevda

Dağlar oy dağlar
Başı dumanlı dağlar
Yol verin gideyim
Kardeşlerim kan ağlar

Dağlar oy dağlar
Başı dumanlı dağlar
Yol verin gideyim
Yüreğime kan damlar

Bir kara hançer saplanmış bağrıma
Çok yara almış düşmüşüm toprağa
Bin defa öldüm boyandım al kana
Bir değil bin doğarım
Bin defa öldüm boyandım al kana
Bitmez ki bu sevda

Yollar oy yollar
Tozlu dumanlı yollar
Yol verin gideyim
Yüreğime kan damlar

Yollar oy yollar
Tozlu dumanlı yollar
Yol verin gideyim
Rabbime can sözüm var

Bir kara hançer saplanmış bağrıma
Çok yara almış düşmüşüm toprağa
Bin defa öldüm, boyandım al kana
Bir değil bin doğarım
Bin defa öldüm, boyandım al kana
Bitmez ki bu sevda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder