Blog Arşivi

18 Mayıs 2019 Cumartesi

Yanarım Ben Mustafa Yılmaz

Yanarım Ben

Yanarım ben yanarım ben
Aşkın ile dönerim ben
Aşık oldum ol Rasule
Aşkından divaneyim ben

Arafat dağının taşı
Durmaz akar gözüm yaşı
Onulmaz bağrımız taşı
Aşkın ile yanarım ben

Eşiğine konar kuşlar
Gözlerimden akar yaşlar
Karışmış bacı kardaşlar
Aşkın ile yanarım ben

Arafat dağına çıktım
Ciğerim ateşe yaktım
Kubbeyi şerife baktım
Aşkın ile yanarım ben

Ol Rasulün Fatma kızı
Sünnete çağırır bizi
Unutma mahşerde bizi
Aşkın ile yanarım ben

Açıldı küfenin gülü
Bu aşk beni eyledi deli
Nerde Ebubekir Ali
Aşkın ile yanarım ben

Hasret odu yaktı beni
Gülhan etti kalbi teni
Cihan arzu eder Seni
Aşkın ile yanarım ben

Açılır hacet kapısı
Kullar elinde tapusu
Firdevsi ala kokusu
Aşkın ile yanarım ben

Hacılar gider posta posta
Burda kalan kaldı yasta
Ya Muhammed bizide iste
Aşkın ile yanarım ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder