Blog Arşivi

1 Haziran 2019 Cumartesi

Andıkça Yüreğim Zekeriya Esen

Andıkça Yüreğim

Babam da sendin anam da sendin
Her iki cihanda rehberim sendin
Sanmam ki dünyada bulunsun mislin
Efendim Sultanım Muhammed Haznevi

Gözlerim hep seni arıyor Gavsum
Hasretin gönlümü sarıyor Gavsum
Andıkça yüreğim yanıyor Gavsum
Efendim sultanım Muhammed Haznevi

Sendin yıllarca dertlere derman
Sana yar olmadı bu zalim devran
Cennet ireminim şimdiki yıllar
Efendim Sultanım Muhammed Haznevi

Çok cefa çektin devran yüzünden
Gözyaşın dinmedi güzel gözünden
Onüç yıl çalıştın canu gönülden
Efendim Sultanım Muhammed Haznevi

Yetimler yoksullar anasıydın
Bu fani ömrümün manasıydın
RAsulü Ekremin aşığıydın
Efendim Sultanım Muhammed Haznevi

Peygamber yolunda şehitsin Gavsum
Uzandın makbere dinledin başın
İmandı Kur’andı zaten yoldaşın
Efendim Sultanım Muhammed Haznevi

Hak sana eylesin Cenneti mekan
Rasulü Ekreme eylesin ciran
Ya Rabbi beni de yanlarına al
Efendim Sultanım Muhammed Haznevi

Ey aşık ne çare bu dünya yalan
Gavsumun yokluğu her şeyden yaman
Şimdi tek tesellim varisi olan
Efendim Sultanım Muhammed Muta

Gözün kalmasın Gavsum arkada
Ektiğin tohumlar şimdi hasatta
Varisin durmuyor her gün irşada
Efendim Sultanım Muhammed Muta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder