Blog Arşivi

26 Temmuz 2019 Cuma

Yardım Eyle Kıyamette -- Mustafa Aslantürk


Yardım Eyle Kıyamette



Eser İsimleri

- Yardım Eyle Kıyamette
 Söz: Yunus Emre Beste: Anonim

- Abdülkadir Geylani k.s
 Söz: Hüsnü Üsküdari Beste: Anonim

- Ay Dahi Güneş Dahi
 Söz: Yunus Emre Beste: Anonim

- Bir Kamil Mürşid
 Söz: Yunus Emre Beste: Anonim
 
- Ey Aşıkı Sadıklar
 Söz: Derviş Himmet Beste: Anonim

- Menzil İmiş Bu Köyün Adı
 Söz & Beste: Mustafa Aslantürk

- Gariptir Kabe Yolları
Söz: Yunus Emre Beste: Anonim

- Aşkınla Yandım
 Söz: Zekai Efendi Beste: Anonim

- Aşk Bağına Girsen Eğer
 Söz: Ali Ulvi Kurucue Beste: Anonim

- Mevlam Ver Aşkını
 Söz: Seyyid Nizamoğlu Beste: Anonim

- Tövbe Allahım
 Söz & Beste: Anonim

- Bana Rahmeyle Allahım
 Söz: Dikçeoğlu Beste: Mustafa Aslantürk



 Sanatçının bu kaseti piyasada bulunmamaktadır orjinal yüksek kalite mp3 ü için yorumlar kısmından bize ulaşabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder