Blog Arşivi

21 Ağustos 2019 Çarşamba

Tarihin Altın Eserleri -- Süleyman Şahintürk


Tarihin Altın Eserleri


CD 1




Eser İsimleri

- Affet Beni İsyanım
- Ağla Gözüm Ağla
- Alem Yüzüne Saldı Ziya
- Arayı Arayı Bulsam İzini
- Aşk Bezirganı
- Aşkın ile Aşıklar
- Ben Bu Aşka Düş Oldum
- Ben Melanet Hırkasını
- Ben Yürürüm Yana Yana
- Benim Derdim Çoktur
- Bilirim Seni
- Bir Gece Muhammede












CD 2





Eser İsimleri

- Biz Bu Gülistanın
- Biz Dünyadan Gider Olduk
- Biz Geceyi Güne Kattık
- Bu Akl-u Fik İle
- Bu Aşk Bir Bahri Ummandır
- Bülbüller Sazda
- Bu Can Bülbül Oldu
- Canımı Terk Eyleyip
- Ceddin Deden
- Çanakkale Marşı
- Çanakkale Türküsü
- Çırpınırdı Karadeniz












CD 3




Eser İsimleri

- Dağlayıp Didemden
- Derman Arardım Derdime
- Derviş Bağrı Taş Gerek
- Devlet Marşı
- Dil Hanesi
- Eski Ordu Marşı
- Ey Aşık-ı Dildade
- Fatih Marşı
- Gafil Ne Bilir
- Gani Mevlam
- Gece Gündüz Döne Döne
- Geçtim Mülkü Fenadan












CD 4




Eser İsimleri

- Gel Ey Kardeş
- Güzel Aşık
- Gül Yüzünüzü
- Hac İlahisi
- Hakka Aşık Olanlar
- İksir-i Azamdır
- İlham İle
- İrfan Meclisi
- Kimi Dosta Varır
- Mülkü Bekadan
- Noldu Bu Gönül
- Olma Gafil Sen Rızadan














CD 5



Eser İsimleri

- Ordumuz Etti Yemin
- Plevne Marşı
- Rahi Aşka Salik Olmak
- Safa Geldiniz Erenler
- Sancak Marşı
- Şahzade Sultan Süleyman
- Seni Ben Severim
- Serveri Ser
- Sevdim Seni
- Seyreyle Güzel
- Seyrimde Bir Şehre Vardım
- Sivastopol Marşı













CD 6







Eser İsimleri

- Şeyhimin İlleri
- Şol Cennetin Irmakları
- Şu Bneim Divane Gönlüm
- Tarihi Çevir
- Tevhid Etsin Dilimiz
- Türk Kavminin Marşı
- Uyan Ey Gözlerim
- Uyurken Seyrimde
- Yandım Yakıldım
- Yemen Türküsü




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder