Blog Arşivi

3 Aralık 2018 Pazartesi

Sizin Olsun Abdullah Akbulak

Sizin Olsun

Ne asırlar geçti ben ben olalı
Şahıs sizin olsun zat sizin olsun
Yeter elbet bana yurdumun gülü
Gurbet sizin olsun yad sizin olsun


Kimi çok aradı o meçhul aşkı
Kimi ne aşk buldu ne gerçek Hakkı
Ezelden verilmiş bana bu takı
Talih sizin olsun baht izin olsun


Dermanı gelmeden bitermi derdim
Dermanı olana ben dertmi derim
Gün olur sonunda çeker giderim
Servet sizin olsun taht sizin olsun


Bir ömür görmedim gidip geleni
Acep nedir sırrı varmı bileni
Düşünüp cevabı aştım bedeni
Hudud sizin olsun had sizin olsun


Kandırdı düşmanım bin hile ile
Çaldı tüm ömrümü tek sene ile
Öğrendim hayatı bu çile ile
Derman sizin olsun dert sizin olsun


Dermanı gelmeden bitermi derdim
Dermanı olana ben dertmi derim
Gün olur sonunda çeker giderim
Servet sizin olsun taht sizin olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder