Blog Arşivi

3 Aralık 2018 Pazartesi

Uhud İle Abdullah Akbulak

Uhud İle

Seni ben uhud ile anarım
Hamzayı hatırlayıp ağlarım (r.a)
Kupkuru çölleri güle çeviren
Muhammed Mustafamı ararım (s.a.v)


Ah Medinem can Medinem
O güzelim adına kurban Medinem


Seni ben ensarınla anarım
Şehidleri hatırlayıp ağlarım
O kızıl dağları nura çeviren
Muhammed Mustafamı ararım (s.a.v)


Ah Medinem can Medinem
O güzelim adına kurban Medinem


Seni ben mahzun olıp anarım
Gözlerim dolar dolar ağlarım
Dünyanın en güzel gülü sendedir sende
Alemlere rahmet olan Ahmedim sende  (s.a.v)


Ah Medinem can Medinem
O güzelim adına kurban Medinem


Seni ben sahabeyle anarım
Gönlüme hüzün dolar ağlarım
Ebubekir Ömer Osman sendedir sende (r.a)
Garipo düştü ayrı düştü Ali bizlerde (r.a)


Ah Medinem can Medinem
O güzelim adına kurban Medinem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder