Blog Arşivi

18 Mayıs 2019 Cumartesi

Bir Sultana Vuruldum Mustafa Kalyoncu

Bir Sultana Vuruldum

İslama hizmet eden
Cümle alem seyreden
Daim Hakkı zikreden
Bir Sultana vuruldum

Taş atana aş atan
Himmet ile kuşatan
Binbir keyfi yaşatan
Bir Sultana vuruldum

Menzil köyünde kalan 
Dünya güzeli olan
Hak aşkıyla kavrulan
Bir Sultana vuruldum

Tövbekar elden tutan
Bedava cevher satan
Buram buram aşk tüten
Bir Sultana vuruldum

Aleme kucak açan
Etrafa nurlar saçan
Yüzünde güller açan 
Bir Sultana vuruldum

Menzil köyünde kalan 
Dünya güzeli olan
Hak aşkıyla kavrulan
Bir Sultana vuruldum

Güneş gibi ziyalı
Melek gibi hayalı
Şerefi yüce ali
Bir Sultana vuruldum

Tabibtir hastalara
Benziyor deryalara
Rehberdir insanlara
Bir Sultana vuruldum

Menzil köyünde kalan 
Dünya güzeli olan
Hak aşkıyla kavrulan
Bir Sultana vuruldum

Günahlara bakmayan
İnsanlıktan bıkmayan
Şeriattan çıkmayan
Bir Sultana vuruldum

Aleme tövbe veren
Gavs makamına eren
Gönül gözünden gören
Bir Sultana vuruldum

Menzil köyünde kalan 
Dünya güzeli olan
Hak aşkıyla kavrulan
Bir Sultana vuruldum

Bir kez onu göreyim
Şu canımı vereyim
Maksuduma ereyim
Bir Sultana vuruldum

Bahçesinde var güller
Zikirde hep bülbüller
Uzanır pamuk eller
Bir Sultana vuruldum

Menzil köyünde kalan 
Dünya güzeli olan
Hak aşkıyla kavrulan
Bir Sultana vuruldum

Doymadım çorbasına
Elinde asasına
Benziyor babasına
Bir Sultana vuruldum

Geliyor sofileri
Bilinmiyor değeri
Kalbimde onun yeri
Bir Sultana vuruldum

Menzil köyünde kalan 
Dünya güzeli olan
Hak aşkıyla kavrulan
Bir Sultana vuruldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder