Blog Arşivi

18 Mayıs 2019 Cumartesi

Can Feda Mustafa Kalyoncu

Can Feda

Kapını köleliği evladır sultanlıktan
Elden tutup Sultanım çıkardı karanıktan
Yoluna kurban canım kurtardı bataklıktan

Can dediğin nedir ki bu zata feda olsun
Şeyhim beni sevsinde canım kurbanlar olsun
Ben razıyım desinde canım fedalar olsun

Onun bir tebessümü bana cennet müjdesi
Şeyh Seyyid Abdulbaki gönüller efendisi
Bilin onun makamı Gavslarında zirvesi

O gönüller kıblesi canlar canı Sultanım
Seyyiddir sülalesi saddak diyor imanım
Çok seviyor dedesi anlatamaz lisanım

Dergahına girelim sen müsaade edersen
Seni gerçek görelim götür nereye gidesen
Muradlara erelim bunlar evladım dersen

Nazarı şarka garba doğuyor güneş gibi
Himmeti gelir darda uzanır nurdan ipi
Aşkı tarif olunmaz yakıyor ateş gibi

Senin bir nazarına canım kurbanlar olsun
Vur yumruğun Sultanım nefsim perişan olsun
Bırakma sen zincirim dünya muradım olsun

Sımsıcak bir sevdayı kalbimde besliyorum
Sana gelip giderken can vermek istiyorum
Tövbe edip temizken yüz sürmek istiyorum

Yolu sıddıklar yolu gidene selam olsun
Sofilik ateş gömlek giyene helal olsun
Tut elinden kardeşim daha ne bekliyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder