Blog Arşivi

18 Mayıs 2019 Cumartesi

Gönül Sultanı Mustafa Kalyoncu

Gönül Sultanı

Muhammedi nurdan paki
Sultan Seyyid Abdulbaki
Heybetli bir aslan sanki
Sen bir gönül Sultanısın

Seyyid Sakinin babası
Allah Rasul bak sevdası
Mürşidlerin en alası
Sen bir gönül Sultanısın

Tüm insanlar darda kalmış
Tövbe için sana gelmiş
Nazar eyle kalbim ölmüş
Sen bir gönül Sultanısın

Himmet eyle nolur bize
Kurban olam billah size
Lisan verir bak dilsize
Sen bir gönül Sultanısın

Peygamberin gülüsün sen
Güneş doğar sen bir gülsen
Perişanız inan bilsen
Sen bir gönül Sultanısın

Günahkarım yüzüm kara
Perişanım düştüm dara
Ümitkarım geldim sana
Sen bir gönül Sultanısın

Çayın çorban inan boldur
Çok ağladım yeter güldür
Senin yolun doğru yoldur
Sen bir gönül Sultanısın

Cennet gibi menzil köyü
Sanki melek gibi huyu
Peygambere varır soyu
Sen bir gönül Sultanısın

Nur dilenir güneş senden
Köle bekler Efendiden
Ayırma hiç himmetinden
Sen bir gönül Sultanısın

Ciğerimden vurdun beni
Çok özledim Seydam seni
Güzel yoldur Nakşibendi
Sen bir gönül Sultanısın

Beyaz sarık nurlu cübbe
Güzel cami rahmet kubbe
Duaların varır Rabbe
Sen bir gönül Sultanısın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder